Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nybörjar twins
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Knolpak" data-source="post: 70486"><p>Jo. Me ngrejjen är att jag jobbar med skidor och får bra pris på skidor. Så ett par trouble maker med bindningar kostar under 4000-lappen... Och jag kan inte hitta något billigare pris. Speciellt inte med tanke på att det är ordinaiepris på årets modell... Men eftersom vi inte har några kvar i min längd så köper jag nog till nästa säsong istället... Är nog inte mer än 5-6 skiddagar kvar för min del..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Knolpak, post: 70486"] Jo. Me ngrejjen är att jag jobbar med skidor och får bra pris på skidor. Så ett par trouble maker med bindningar kostar under 4000-lappen... Och jag kan inte hitta något billigare pris. Speciellt inte med tanke på att det är ordinaiepris på årets modell... Men eftersom vi inte har några kvar i min längd så köper jag nog till nästa säsong istället... Är nog inte mer än 5-6 skiddagar kvar för min del.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nybörjar twins
Tillbaka
Topp