Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Nybörjarbräda (K2) & försäkring?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="An.na" data-source="post: 13926" data-attributes="member: 16288"><p>Hej!</p><p>Är relativt nybörjare på snowboard, har åkt sammanlagt ungefär fyra veckor. Hoppar inget utan åker mest pist.. </p><p></p><p>Funderar på att köpa snowboard med step in, och har hittat en på Stadium..</p><p>Det är en K2 (Satelite) med step in (gråa) och några boots till det (vet dock inte vad de heter) för 4500:- Kan det vara ett bra köp, eller ska jag se mig om efter något annat?</p><p>Har bara hyrt tidigare och har egentligen nada koll på detta.. Hm, är 177 lång, och brädan är 154? Lagom längd?</p><p></p><p>Funderade också på en till sak, hur är det med försäkring av snowboard? Går det på hemförsäkringen eller hur funkar det? </p><p></p><p>Någon som kan hjälpa mig? =) </p><p></p><p>Tack på förhand, /Anna</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="An.na, post: 13926, member: 16288"] Hej! Är relativt nybörjare på snowboard, har åkt sammanlagt ungefär fyra veckor. Hoppar inget utan åker mest pist.. Funderar på att köpa snowboard med step in, och har hittat en på Stadium.. Det är en K2 (Satelite) med step in (gråa) och några boots till det (vet dock inte vad de heter) för 4500:- Kan det vara ett bra köp, eller ska jag se mig om efter något annat? Har bara hyrt tidigare och har egentligen nada koll på detta.. Hm, är 177 lång, och brädan är 154? Lagom längd? Funderade också på en till sak, hur är det med försäkring av snowboard? Går det på hemförsäkringen eller hur funkar det? Någon som kan hjälpa mig? =) Tack på förhand, /Anna [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Nybörjarbräda (K2) & försäkring?
Tillbaka
Topp