Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Nybörjare behöver hjälp att välja bräda Hjälp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jra_racing" data-source="post: 215591" data-attributes="member: 56286"><p>Tänkte köpa bräda nu till säsongen. Har tidigare mest åkt skidor men växlade förra säsongen till bräda. Men då hyrde jag nu tänkte jag köpa mig en utrustning.</p><p>Till att börja med så kan jag dra faktan:</p><p>195Cm lång</p><p>skostorlek 45</p><p>Medelgod åkare? (Jag åker svartabackar i Sverige utan problem men inte i Alperna)</p><p>Åker inte nämnvärt aggresivt och vill inte ha stenhårda grejer men inte för mjuka heller</p><p>föredrar pist och lite offpist men vill ha en vanlig pistbräda.</p><p>Kör inge park och sånt.</p><p>Hade tänkt att köpa grejerna på Stadium då jag har fått för mig att dom är seriösa och dessutom finns överallt.</p><p></p><p>Kollade nu på deras hemsida och där hade dom 2 paket som jag kikade på. Det var:</p><p>Burton Clash med Burton Conture bindningar????</p><p>Och Head Global med P3 bindningar.</p><p>Hade i skoväg tänkt mig ett par tribute eller Moto.</p><p></p><p>Har ni några åsikter om detta? Vad kan passa mig?</p><p>Eller finns det några andra ställen som kan ha liknande/bättre och billigare paket?</p><p>jag tycker att Stadiums priser är ganska bra.</p><p>Hoppas ni kan hjälpa mig</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jra_racing, post: 215591, member: 56286"] Tänkte köpa bräda nu till säsongen. Har tidigare mest åkt skidor men växlade förra säsongen till bräda. Men då hyrde jag nu tänkte jag köpa mig en utrustning. Till att börja med så kan jag dra faktan: 195Cm lång skostorlek 45 Medelgod åkare? (Jag åker svartabackar i Sverige utan problem men inte i Alperna) Åker inte nämnvärt aggresivt och vill inte ha stenhårda grejer men inte för mjuka heller föredrar pist och lite offpist men vill ha en vanlig pistbräda. Kör inge park och sånt. Hade tänkt att köpa grejerna på Stadium då jag har fått för mig att dom är seriösa och dessutom finns överallt. Kollade nu på deras hemsida och där hade dom 2 paket som jag kikade på. Det var: Burton Clash med Burton Conture bindningar???? Och Head Global med P3 bindningar. Hade i skoväg tänkt mig ett par tribute eller Moto. Har ni några åsikter om detta? Vad kan passa mig? Eller finns det några andra ställen som kan ha liknande/bättre och billigare paket? jag tycker att Stadiums priser är ganska bra. Hoppas ni kan hjälpa mig [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Nybörjare behöver hjälp att välja bräda Hjälp!
Tillbaka
Topp