Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nybörjare frågor och funderingar (skadade mig ifjol)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GlennEdvardsen" data-source="post: 1081940" data-attributes="member: 160989"><p>Tack åter igen för era svar.</p><p></p><p>Tar jag ut inner skon och tittar ner så sitter det faktiskt en sula i dom men den är skruvad i hälen. </p><p>ska testa och se om jag kan montera bort den och se om det blir någon skillnad men den ser dock ut att vara ett par mm tjock</p><p></p><p>När jag mätte på xxl mätte dom enbart längden på min fot inget annat. </p><p>De värmde ju både innersko och pjäxan på XXL och sade att det går att värma igen och sätta kudde på foten där det klämmer för att få lite mer utrymme och sedan värma dom igen.</p><p></p><p>Jag får faktiskt lämna tillbaka dom även om dom är värmda då xxl har 30 dagars nöjdhets garanti.</p><p>Jag tänkte jag skulle åka till dom imorgon direkt efter jobbet och se vad dom kan göra för att hjälpa mig.</p><p>Tyckte ändå att han som hjälpte mig verkade ha koll då han i alla fall sa att han åkte en hel del och förstod vikten av att ha bra pjäxor.</p><p></p><p>Otroligt enerverande att vänstern sitter underbart och högern strular.</p><p></p><p>När jag provat hemma är så står jag upp i åk ställning men det hjälper inte klämmer ändå.</p><p>Jag spänner dom inte hårt utan lagom. Jag känner att den redan innan jag spänt dom så klämmer dom.</p><p>Problemet var väll att i butiken provade jag så otroligt många olika pjäxor så att jag var väll helt avdomnad i foten och inte riktigt märkte problemet i butiken</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GlennEdvardsen, post: 1081940, member: 160989"] Tack åter igen för era svar. Tar jag ut inner skon och tittar ner så sitter det faktiskt en sula i dom men den är skruvad i hälen. ska testa och se om jag kan montera bort den och se om det blir någon skillnad men den ser dock ut att vara ett par mm tjock När jag mätte på xxl mätte dom enbart längden på min fot inget annat. De värmde ju både innersko och pjäxan på XXL och sade att det går att värma igen och sätta kudde på foten där det klämmer för att få lite mer utrymme och sedan värma dom igen. Jag får faktiskt lämna tillbaka dom även om dom är värmda då xxl har 30 dagars nöjdhets garanti. Jag tänkte jag skulle åka till dom imorgon direkt efter jobbet och se vad dom kan göra för att hjälpa mig. Tyckte ändå att han som hjälpte mig verkade ha koll då han i alla fall sa att han åkte en hel del och förstod vikten av att ha bra pjäxor. Otroligt enerverande att vänstern sitter underbart och högern strular. När jag provat hemma är så står jag upp i åk ställning men det hjälper inte klämmer ändå. Jag spänner dom inte hårt utan lagom. Jag känner att den redan innan jag spänt dom så klämmer dom. Problemet var väll att i butiken provade jag så otroligt många olika pjäxor så att jag var väll helt avdomnad i foten och inte riktigt märkte problemet i butiken [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nybörjare frågor och funderingar (skadade mig ifjol)
Tillbaka
Topp