Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Nybörjare i jakt efter inspiration (och tips/råd)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AndyMacTwain" data-source="post: 1002383" data-attributes="member: 132082"><p>Hej</p><p></p><p>Själv så kör jag på ett par Völkl Kendo lagg, tillsammans med ett par Black Diamond bindningar och ett par Black Diamond Push pjäxor. När det kommer till pjäxorna och bindningarna så är bindningarna väldigt stabila och självklart väldigt lätt att ställa styvheten på fjädrarna. Det går även att byta ut dom beronde på vilken styvhet man vill ha. Och sen när det kommer till pjäxorna så finns det inget bättre, det är helt enkelt top of the line och de är väldigt bekväma och även om det är -15 så håller man värmen bra med bara en enkel strumpa, att tillägga så fryser jag ganska lätt om fötter. Skidorna i sig är en all mountain skida men jag har mestadels kört i pisten med dom och dom biter bra på även isiga underlag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AndyMacTwain, post: 1002383, member: 132082"] Hej Själv så kör jag på ett par Völkl Kendo lagg, tillsammans med ett par Black Diamond bindningar och ett par Black Diamond Push pjäxor. När det kommer till pjäxorna och bindningarna så är bindningarna väldigt stabila och självklart väldigt lätt att ställa styvheten på fjädrarna. Det går även att byta ut dom beronde på vilken styvhet man vill ha. Och sen när det kommer till pjäxorna så finns det inget bättre, det är helt enkelt top of the line och de är väldigt bekväma och även om det är -15 så håller man värmen bra med bara en enkel strumpa, att tillägga så fryser jag ganska lätt om fötter. Skidorna i sig är en all mountain skida men jag har mestadels kört i pisten med dom och dom biter bra på även isiga underlag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Nybörjare i jakt efter inspiration (och tips/råd)
Tillbaka
Topp