Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Nybörjare i Zermatt
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AnteeL" data-source="post: 502717" data-attributes="member: 85379"><p>Jag var i Zermatt förra vintern i mitten av Februari. De snällaste backarna är nog de som är uppe på glaciären längst upp. Väldigt platta och lite lutande backar. Även hela vägen ner mot byn från glaciären är det ganska snälla backar. Jag åkte inte så mycket på Italienska sidan (Cervinia). Men kan nog stämma att de backarna är lite snällare längst ner. Jag tyckte Rothorn och Gornegrat var de två bästa områderna, fina backar och fina restauranger i backen!</p><p></p><p>/ A</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AnteeL, post: 502717, member: 85379"] Jag var i Zermatt förra vintern i mitten av Februari. De snällaste backarna är nog de som är uppe på glaciären längst upp. Väldigt platta och lite lutande backar. Även hela vägen ner mot byn från glaciären är det ganska snälla backar. Jag åkte inte så mycket på Italienska sidan (Cervinia). Men kan nog stämma att de backarna är lite snällare längst ner. Jag tyckte Rothorn och Gornegrat var de två bästa områderna, fina backar och fina restauranger i backen! / A [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Nybörjare i Zermatt
Tillbaka
Topp