Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Nybörjare på Longboard
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sodium" data-source="post: 621041" data-attributes="member: 86954"><p>Visst verkar priserna där vara fantastiska, men som i de flesta fall får man vad man betalar för... Jag kan dock inte säga något om kvaliteten på just de där brädorna, men då de till och med är billigare än Stadiums Warp-bräda så finns det ju en stor risk att den beter sig så också.</p><p></p><p>Innan jag köpte en longboard fick jag iaf tipset att inte köpa något billigt och halvdant, utan att gå på stort direkt, för att annars riskerade man att "inte se den riktiga glädjen i att åka longboard", vilket jag efter att ha jämfört min Kahalani Citycruiser med en kompis Warp kan instämma i. </p><p>Dessutom: Andrahandsvärdet är ändå helt okej på "riktiga" brädor, så om du känner att det inte är så roligt efter någon säsong så är det bara att sälja den, och få tillbaka 70-80% av det du betalade?</p><p></p><p>Bara mina två ören.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sodium, post: 621041, member: 86954"] Visst verkar priserna där vara fantastiska, men som i de flesta fall får man vad man betalar för... Jag kan dock inte säga något om kvaliteten på just de där brädorna, men då de till och med är billigare än Stadiums Warp-bräda så finns det ju en stor risk att den beter sig så också. Innan jag köpte en longboard fick jag iaf tipset att inte köpa något billigt och halvdant, utan att gå på stort direkt, för att annars riskerade man att "inte se den riktiga glädjen i att åka longboard", vilket jag efter att ha jämfört min Kahalani Citycruiser med en kompis Warp kan instämma i. Dessutom: Andrahandsvärdet är ändå helt okej på "riktiga" brädor, så om du känner att det inte är så roligt efter någon säsong så är det bara att sälja den, och få tillbaka 70-80% av det du betalade? Bara mina två ören. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Nybörjare på Longboard
Tillbaka
Topp