Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nybörjare - Ska sälja skidor - HJÄLP! 2
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deppodi" data-source="post: 910948" data-attributes="member: 126739"><p>Man får väl lära sig med tiden?</p><p>Tror du alla säljare är intresserade av det dom jobbar med..?</p><p></p><p>Klart jag inte kommer att vara någon expert den här vintern, men jag kommer ha kollegor att fråga som kan hjälpa mig. Och jag kanske duger till att hjälpa barnfamiljerna att hitta skid-paket åt dom.</p><p></p><p>Dessutom är det inte endast en produkt på min avdelning, så oavsett mitt intresse så kommer jag att välja att jobba kvar, för jag tänker inte direkt säga upp mig från jobbet för att vi skiftar säsonger och för att jag inte har fått erfarenheten än.</p><p></p><p>Varför kommenterar du ens i den här tråden? Jag ber om hjälp för att jag är en nybörjare, och jag ber om hjälp för att lära mig. Jag har ingen skyldighet att sitta och göra efterforskning på min fritid, men eftersom att jag har ambitionen att lyckas på jobbet så väljer jag att göra det ändå.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deppodi, post: 910948, member: 126739"] Man får väl lära sig med tiden? Tror du alla säljare är intresserade av det dom jobbar med..? Klart jag inte kommer att vara någon expert den här vintern, men jag kommer ha kollegor att fråga som kan hjälpa mig. Och jag kanske duger till att hjälpa barnfamiljerna att hitta skid-paket åt dom. Dessutom är det inte endast en produkt på min avdelning, så oavsett mitt intresse så kommer jag att välja att jobba kvar, för jag tänker inte direkt säga upp mig från jobbet för att vi skiftar säsonger och för att jag inte har fått erfarenheten än. Varför kommenterar du ens i den här tråden? Jag ber om hjälp för att jag är en nybörjare, och jag ber om hjälp för att lära mig. Jag har ingen skyldighet att sitta och göra efterforskning på min fritid, men eftersom att jag har ambitionen att lyckas på jobbet så väljer jag att göra det ändå. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nybörjare - Ska sälja skidor - HJÄLP! 2
Tillbaka
Topp