Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nybörjare - Ska sälja skidor - HJÄLP!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deppodi" data-source="post: 906037" data-attributes="member: 126739"><p>Hej!</p><p></p><p>Jag kommer i vinter att jobba med att sälja skidor/snowboards/pjäxor och allt som har med vinter att göra.</p><p>Det är bara ett problem...</p><p></p><p>... Jag kan INGENTING om skidor!</p><p></p><p>Varför jobbar jag då i en sån butik?</p><p>Ja... Det är sommar halva året (och då säljer man cyklar, vilket jag kan)</p><p>.... Och andra halvan är det vinter (vilket jag inte kan)</p><p></p><p>Jag ber er nu om hjälp. Som ni förstår är det viktigt att jag lär mig svara på alla grundläggande frågor innan jag bygger vidare och utvecklar det hela, men jag är oerhört intresserad av ERAN HJÄLP!!</p><p></p><p>Om ni har någon länk, eller så litet som ett tips - DELA MED ER!! </p><p></p><p>Stort tack på förhand <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deppodi, post: 906037, member: 126739"] Hej! Jag kommer i vinter att jobba med att sälja skidor/snowboards/pjäxor och allt som har med vinter att göra. Det är bara ett problem... ... Jag kan INGENTING om skidor! Varför jobbar jag då i en sån butik? Ja... Det är sommar halva året (och då säljer man cyklar, vilket jag kan) .... Och andra halvan är det vinter (vilket jag inte kan) Jag ber er nu om hjälp. Som ni förstår är det viktigt att jag lär mig svara på alla grundläggande frågor innan jag bygger vidare och utvecklar det hela, men jag är oerhört intresserad av ERAN HJÄLP!! Om ni har någon länk, eller så litet som ett tips - DELA MED ER!! Stort tack på förhand :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nybörjare - Ska sälja skidor - HJÄLP!
Tillbaka
Topp