Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Nybörjare, tips?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JL76" data-source="post: 891920" data-attributes="member: 101593"><p>Jag ber om ursäkt för min grinighet men om du tittar på hur lite info du har givit i tråden så förstår du kanske också hur lite hjälp du kan få , det enda vi fortfarande vet är att du gillar skidor och ev. vill köpa ett par. </p><p>Ju mer du kan säga om vad gjort och vill gör på skidor hur mycket pengar och tid du tänkt lägga osv så kan du få massor av hjälp, därför tycker iaf inte jag att du bör låsa eller ta bort tåden utan istället göra tråden bra och informativ även för nån annan i samma situation som du (även om jag är rätt säker på att det redan finns nån liknande nånstans på forumet).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JL76, post: 891920, member: 101593"] Jag ber om ursäkt för min grinighet men om du tittar på hur lite info du har givit i tråden så förstår du kanske också hur lite hjälp du kan få , det enda vi fortfarande vet är att du gillar skidor och ev. vill köpa ett par. Ju mer du kan säga om vad gjort och vill gör på skidor hur mycket pengar och tid du tänkt lägga osv så kan du få massor av hjälp, därför tycker iaf inte jag att du bör låsa eller ta bort tåden utan istället göra tråden bra och informativ även för nån annan i samma situation som du (även om jag är rätt säker på att det redan finns nån liknande nånstans på forumet). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Nybörjare, tips?
Tillbaka
Topp