Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Nybörjare utan erfarenhet
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jonapaloma" data-source="post: 1086336" data-attributes="member: 143475"><p>Håller med. Lite så har mina tankegåbngar varit. Det där med pengar har jag nog tänkt om lite kring men försöker ju hitta så billigt som går ^^</p><p></p><p>Jag kollar på pjäxan först för att sedan utgå från den. har bara tänkt kolla på medel eller hög. De låga verkar alldeles för ostyva. Som du säger så ska den ju kännas skön. Bindningar finns ju bara 2 st att välja ifrån å skidor som du säger kan man väl ta i princip vilken som helst. Det är väl mer känslan där kanske.</p><p></p><p>största kruxet i mitt tycke är pjäxorna och skidorna. Eftersom pjäxor ska man ju prova fram men svårare då jag inte kan testa dem nånstans. Men får väl ta tjuren i hornen och köpa ett gäng pjäxor å sen skicka tillbaka dem som inte passar.</p><p></p><p>Men hur vare... kan man testa lite alpinpjäxor för att känna av storlekarna eller går det inte att göra nån jämförelse?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jonapaloma, post: 1086336, member: 143475"] Håller med. Lite så har mina tankegåbngar varit. Det där med pengar har jag nog tänkt om lite kring men försöker ju hitta så billigt som går ^^ Jag kollar på pjäxan först för att sedan utgå från den. har bara tänkt kolla på medel eller hög. De låga verkar alldeles för ostyva. Som du säger så ska den ju kännas skön. Bindningar finns ju bara 2 st att välja ifrån å skidor som du säger kan man väl ta i princip vilken som helst. Det är väl mer känslan där kanske. största kruxet i mitt tycke är pjäxorna och skidorna. Eftersom pjäxor ska man ju prova fram men svårare då jag inte kan testa dem nånstans. Men får väl ta tjuren i hornen och köpa ett gäng pjäxor å sen skicka tillbaka dem som inte passar. Men hur vare... kan man testa lite alpinpjäxor för att känna av storlekarna eller går det inte att göra nån jämförelse? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Nybörjare utan erfarenhet
Tillbaka
Topp