Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nybörjare utrustning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kickan1982" data-source="post: 1095303" data-attributes="member: 164079"><p>Jsg har nu bestämt mig för hur jag ska göra och det blir en dyrare pjäxa som jag blev rekommenderad här som formas med värme till min fot och vad och eftersom jag vill kunna åka iväg över dagen mm och även i hemmabackarna som inte har uthyrning behöver jag även ha en skida att börja med. Jag har varit och hört mig lite för nu och blivit rekommenderad K2 sport luvit 76 som ska ha förstärkta kanter, lång rocker mm som ska vara en bra skida för mig. Nu har jag letat mig tokig snart då jag ser att på vissa ställen säljs de med bindning ERP 10 och på vissa ställen ERP 10 quickclick.... är det någon skillnad på dessa bindningar och vilken är isåfall att föredra!!?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kickan1982, post: 1095303, member: 164079"] Jsg har nu bestämt mig för hur jag ska göra och det blir en dyrare pjäxa som jag blev rekommenderad här som formas med värme till min fot och vad och eftersom jag vill kunna åka iväg över dagen mm och även i hemmabackarna som inte har uthyrning behöver jag även ha en skida att börja med. Jag har varit och hört mig lite för nu och blivit rekommenderad K2 sport luvit 76 som ska ha förstärkta kanter, lång rocker mm som ska vara en bra skida för mig. Nu har jag letat mig tokig snart då jag ser att på vissa ställen säljs de med bindning ERP 10 och på vissa ställen ERP 10 quickclick.... är det någon skillnad på dessa bindningar och vilken är isåfall att föredra!!? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nybörjare utrustning
Tillbaka
Topp