Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nybörjare,vad ska jag köpa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="killesvall" data-source="post: 106855" data-attributes="member: 48971"><p>Jag blir helt yr,var på lokala intersport idag o surra lite med dom,sa att jag var nybörjare o inte visste vad jag håller på med typ,killen sa direkt hårda pjäxor är att föredra pga din vikt o rekomenderade salomon x-wave 8.0</p><p>Det var väl pjäxan som satt bäst men dom hade bara 3 modeller i min storlek,kunde röra stortån lite lite tycker jag men dom kanske går till sig lite när man värmer dom på foten som dom gör om man köper dom?</p><p>I skidväg vart jag ännu yrare för han börja surra om hur tvärt dom svängde att endel hade 13m i radie o endel 18m o så vidare,hur ska jag veta vad som passar mig?</p><p>jag kom iallafall därifrån utan grejor*ler*</p><p></p><p>detta är svårt............</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="killesvall, post: 106855, member: 48971"] Jag blir helt yr,var på lokala intersport idag o surra lite med dom,sa att jag var nybörjare o inte visste vad jag håller på med typ,killen sa direkt hårda pjäxor är att föredra pga din vikt o rekomenderade salomon x-wave 8.0 Det var väl pjäxan som satt bäst men dom hade bara 3 modeller i min storlek,kunde röra stortån lite lite tycker jag men dom kanske går till sig lite när man värmer dom på foten som dom gör om man köper dom? I skidväg vart jag ännu yrare för han börja surra om hur tvärt dom svängde att endel hade 13m i radie o endel 18m o så vidare,hur ska jag veta vad som passar mig? jag kom iallafall därifrån utan grejor*ler* detta är svårt............ [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Nybörjare,vad ska jag köpa?
Tillbaka
Topp