Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
nybörjare, vill ha tips på utr :)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="listagangstern" data-source="post: 1091714" data-attributes="member: 134083"><p>Det är bra utrustning du kikar på. Tänk bara på att det kan vara svårt i början med lätt turutrustning. Inte lika stabilt som "vanliga" skidor, bindningar och pjäxor. Speciellt om man inte kört så mycket skidor innan. Har du ambitionen att tura mycket rekommenderar jag grejerna du länkade, annars finns det lite tyngre grejer som är mer stabila och som funkar lite bättre i pisten. Vad gäller stavar är det skönt att ha teleskopstavar när man turar. Det finns en uppsjö olika modeller. Airbagen verkar bra, jag hoppas att du redan har tranciever, spade och sond.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="listagangstern, post: 1091714, member: 134083"] Det är bra utrustning du kikar på. Tänk bara på att det kan vara svårt i början med lätt turutrustning. Inte lika stabilt som "vanliga" skidor, bindningar och pjäxor. Speciellt om man inte kört så mycket skidor innan. Har du ambitionen att tura mycket rekommenderar jag grejerna du länkade, annars finns det lite tyngre grejer som är mer stabila och som funkar lite bättre i pisten. Vad gäller stavar är det skönt att ha teleskopstavar när man turar. Det finns en uppsjö olika modeller. Airbagen verkar bra, jag hoppas att du redan har tranciever, spade och sond. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
nybörjare, vill ha tips på utr :)
Tillbaka
Topp