Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Nybörjare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="enslow" data-source="post: 231233" data-attributes="member: 69079"><p>Jag har just läst guiden för alla som skall köpa ny snowboard men har ändå några frågor.</p><p></p><p>Jag har aldrig stått på en snowboard men är enligt mig själv hyffsad på skidor.</p><p>Har åkt ca 30 år och på många ställen världen över.</p><p></p><p>Nu har jag just tagit upp skidåkningen efter ca 6års frånvaro.</p><p>Till det viktiga jag skall lära mig åka bräda(blivit tråkad på jobbet)</p><p>Fakta 176cm 77kg 43år.</p><p></p><p>Vilken av dom här rekomenderar ni?</p><p></p><p> Burton snowboard Supermodel 159 cm bra skick. Bindnigar step-in Burton SI-X med kolfiberkappor. Boots Burton Viking SI stl US9, tror det är stl 41.</p><p></p><p> 154 lång. Använd ca 2 dagar! Fick ut denna på garantin. Detta tog så pass lång tid att jag köpte en ny emellan. Har stått oanvänd ett antal år nu... Skickar med fodral (Warp) och boots (Warp) storlek 41.</p><p></p><p>Tacksam för svar och inte tråkningar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="enslow, post: 231233, member: 69079"] Jag har just läst guiden för alla som skall köpa ny snowboard men har ändå några frågor. Jag har aldrig stått på en snowboard men är enligt mig själv hyffsad på skidor. Har åkt ca 30 år och på många ställen världen över. Nu har jag just tagit upp skidåkningen efter ca 6års frånvaro. Till det viktiga jag skall lära mig åka bräda(blivit tråkad på jobbet) Fakta 176cm 77kg 43år. Vilken av dom här rekomenderar ni? Burton snowboard Supermodel 159 cm bra skick. Bindnigar step-in Burton SI-X med kolfiberkappor. Boots Burton Viking SI stl US9, tror det är stl 41. 154 lång. Använd ca 2 dagar! Fick ut denna på garantin. Detta tog så pass lång tid att jag köpte en ny emellan. Har stått oanvänd ett antal år nu... Skickar med fodral (Warp) och boots (Warp) storlek 41. Tacksam för svar och inte tråkningar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Nybörjare
Tillbaka
Topp