Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Nybörjare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="blizzy" data-source="post: 231317" data-attributes="member: 53949"><p>Som jag förstår det hade du tänkt o köpa hela snowboardkitet begagnat.. Att köpa bräda o bindningar är inget konstigt begagnat om de e i bra skick, men alltid skönare att köpa helt nya boots ändå. Alla fötter är ju olika så skönt att "gå in" sina egna om man säger så.. Sen boots är väl det jag aldrig heller skulle köpt utan att testa innan, tänk bara på skor, man vill ju testa dem i affären!</p><p></p><p>Sen ang brädorna så vore du bra om du sa hur länge du hade tänkt o åka.. en vecka per år? En säsong?</p><p>Ska du bara åka nån enstaka vecka så är det nog enklare att bara hyra bräda o bindingar och köpa boots (som sagt, skönt att ha sina egna)..</p><p>Men ska du säsonga (eller åka mycket under säsongen) så kan man ju alltid ta o köpa allting.</p><p>Kan inte svara på vilken bräda du ska ha för har inte så bra koll på nybörjarbrädorna, men du kan ju alltid kolla med din lokala sportaffär, eller med Pinn, han kan allt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="blizzy, post: 231317, member: 53949"] Som jag förstår det hade du tänkt o köpa hela snowboardkitet begagnat.. Att köpa bräda o bindningar är inget konstigt begagnat om de e i bra skick, men alltid skönare att köpa helt nya boots ändå. Alla fötter är ju olika så skönt att "gå in" sina egna om man säger så.. Sen boots är väl det jag aldrig heller skulle köpt utan att testa innan, tänk bara på skor, man vill ju testa dem i affären! Sen ang brädorna så vore du bra om du sa hur länge du hade tänkt o åka.. en vecka per år? En säsong? Ska du bara åka nån enstaka vecka så är det nog enklare att bara hyra bräda o bindingar och köpa boots (som sagt, skönt att ha sina egna).. Men ska du säsonga (eller åka mycket under säsongen) så kan man ju alltid ta o köpa allting. Kan inte svara på vilken bräda du ska ha för har inte så bra koll på nybörjarbrädorna, men du kan ju alltid kolla med din lokala sportaffär, eller med Pinn, han kan allt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Nybörjare
Tillbaka
Topp