Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Nybörjare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="enslow" data-source="post: 232005" data-attributes="member: 69079"><p>Den här säsongen består av 2st separata veckor i hamra/ramundberget.</p><p>1 vecka i Åre samt 4 dagar i vemdalen förutom åkning i sundsvalls regionen.</p><p></p><p>Nu är det så att jag är uppvuxen med skidåkning så hur mycket bräda det blir vet jag inte.</p><p></p><p>Jag är ute efter ett billigt paket för att se om jag fixar att åka och tycker det är lika kul som det ser ut.</p><p>Om det blir så tänker jag givetvis köpa nya grejor efter åtaliga provåk under några testdagar.</p><p></p><p>Hyra vill jag inte göra jag vill ha egen utrustning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="enslow, post: 232005, member: 69079"] Den här säsongen består av 2st separata veckor i hamra/ramundberget. 1 vecka i Åre samt 4 dagar i vemdalen förutom åkning i sundsvalls regionen. Nu är det så att jag är uppvuxen med skidåkning så hur mycket bräda det blir vet jag inte. Jag är ute efter ett billigt paket för att se om jag fixar att åka och tycker det är lika kul som det ser ut. Om det blir så tänker jag givetvis köpa nya grejor efter åtaliga provåk under några testdagar. Hyra vill jag inte göra jag vill ha egen utrustning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Nybörjare
Tillbaka
Topp