Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Nybörjarfrågor kring resa till alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AndreasDotNet" data-source="post: 1313871" data-attributes="member: 192765"><p>Hej, </p><p>-när det gäller boende så beror det ju främst på om vi kan ta med hundarna eller ej, dvs. utan hundar så är det hotell m. halvpension, med hundar så får det nog bli lägenhet med självhushåll.</p><p>- Det blir nog ingen resa i år utan jag siktar på nästa år, då vi kom hem från en vecka i sälen i lördags.</p><p>- När det gäller land så tänker jag antingen Österike eller Italien, men det ju också beroende på en del annat, dvs om vi skall ta med hundarna så kommer vi nog att ta egen bil ner och då blir det kanske för långt att dra ner till italien.</p><p>- Det måste ju inte vara jättestort liftsystem, det jag främst är ute efter är längre backar.</p><p>- Vi utgår från Göteborg, så antingen egen bil eller flyg</p><p>- Jag tror nog att vi helst åker till en hyfsat lugn ort, samtidigt så har vi inga små barn med så man vill ju inte hamna med massa småbarns familjer.</p><p></p><p>/A</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AndreasDotNet, post: 1313871, member: 192765"] Hej, -när det gäller boende så beror det ju främst på om vi kan ta med hundarna eller ej, dvs. utan hundar så är det hotell m. halvpension, med hundar så får det nog bli lägenhet med självhushåll. - Det blir nog ingen resa i år utan jag siktar på nästa år, då vi kom hem från en vecka i sälen i lördags. - När det gäller land så tänker jag antingen Österike eller Italien, men det ju också beroende på en del annat, dvs om vi skall ta med hundarna så kommer vi nog att ta egen bil ner och då blir det kanske för långt att dra ner till italien. - Det måste ju inte vara jättestort liftsystem, det jag främst är ute efter är längre backar. - Vi utgår från Göteborg, så antingen egen bil eller flyg - Jag tror nog att vi helst åker till en hyfsat lugn ort, samtidigt så har vi inga små barn med så man vill ju inte hamna med massa småbarns familjer. /A [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Nybörjarfrågor kring resa till alperna
Tillbaka
Topp