Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Nybörjarfrågor kring resa till alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AndreasDotNet" data-source="post: 1313873" data-attributes="member: 192765"><p>Det jag har sett när jag kollar runt är det verkar finnas en del hotell som accepterar hund men man får inte lämna dom ensamma på rummet och då blir det rätt svårt, då måste det nog bli att hyra lägenhet med självhushåll.</p><p>Så som vi gör när vi tar med hundarna när vi åker till svenska fjällen är att man går ut med dem på morgonen innan skidåkningen sen så brukar vi alltid boka boenden nära liftsystemet, så vi brukar alltid åka tillbaka till boendet vid lunch och då får även hundarna gå ut.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AndreasDotNet, post: 1313873, member: 192765"] Det jag har sett när jag kollar runt är det verkar finnas en del hotell som accepterar hund men man får inte lämna dom ensamma på rummet och då blir det rätt svårt, då måste det nog bli att hyra lägenhet med självhushåll. Så som vi gör när vi tar med hundarna när vi åker till svenska fjällen är att man går ut med dem på morgonen innan skidåkningen sen så brukar vi alltid boka boenden nära liftsystemet, så vi brukar alltid åka tillbaka till boendet vid lunch och då får även hundarna gå ut. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Nybörjarfrågor kring resa till alperna
Tillbaka
Topp