Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Nybörjarfrågor kring resa till alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AndreasDotNet" data-source="post: 1314086" data-attributes="member: 192765"><p>Ja nu har man fått många intressanta svar, nu är det ju inte i år vi skall åka så det är ju egentligen inte så bråttom.</p><p>Dom funderingar jag har fått när jag har läst era svar är väl att vi skall definitivt åka utan hundarna, sen är det fortfarande öppet om vi skall ta egen bil eller flyg, det beror nog främst på hur mycket dyrare det blir. Sen om vi skall ta hotell eller hyrd lägenhet det är också en öppen fråga, det som jag är lite nyfiken på är lite hur mycket man skall räkna på lunchbudget, jag tänker om man jämför med t ex. Sälen så går ju lunch på runt 800 :- om man är 3 st och kanske tar en burgare och en öl per person, vad kan en motsvarnde lunch rulla på i alperna ?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AndreasDotNet, post: 1314086, member: 192765"] Ja nu har man fått många intressanta svar, nu är det ju inte i år vi skall åka så det är ju egentligen inte så bråttom. Dom funderingar jag har fått när jag har läst era svar är väl att vi skall definitivt åka utan hundarna, sen är det fortfarande öppet om vi skall ta egen bil eller flyg, det beror nog främst på hur mycket dyrare det blir. Sen om vi skall ta hotell eller hyrd lägenhet det är också en öppen fråga, det som jag är lite nyfiken på är lite hur mycket man skall räkna på lunchbudget, jag tänker om man jämför med t ex. Sälen så går ju lunch på runt 800 :- om man är 3 st och kanske tar en burgare och en öl per person, vad kan en motsvarnde lunch rulla på i alperna ? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Nybörjarfrågor kring resa till alperna
Tillbaka
Topp