Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Nybörjarfrågor kring resa till alperna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="STORPOTATEN" data-source="post: 1314255" data-attributes="member: 12924"><p>Nu är jag lite sen till rakningen här, men inte tusan är det till många skidorter som tåget går ända fram. Procentuellt sett.</p><p>Den gode [USER=166682]@Ivo del Scandi[/USER] har ju en tanke om att det skall vara möjligt att åka tåg fram till alporterna på hans kort. I möjligaste mån. Och det är inte helt lätt för karln att hitta dessa orter. För urvalet blir väldigt väldigt urvattnat.</p><p></p><p>Och tåg till alperna från Sthlm har jag provat. En gång. Och lär inte hända igen. Tyvärr. Om inget revolutionerande sker på den fronten. Dyrt, tar lång tid, många byten. Usch.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="STORPOTATEN, post: 1314255, member: 12924"] Nu är jag lite sen till rakningen här, men inte tusan är det till många skidorter som tåget går ända fram. Procentuellt sett. Den gode [USER=166682]@Ivo del Scandi[/USER] har ju en tanke om att det skall vara möjligt att åka tåg fram till alporterna på hans kort. I möjligaste mån. Och det är inte helt lätt för karln att hitta dessa orter. För urvalet blir väldigt väldigt urvattnat. Och tåg till alperna från Sthlm har jag provat. En gång. Och lär inte hända igen. Tyvärr. Om inget revolutionerande sker på den fronten. Dyrt, tar lång tid, många byten. Usch. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Nybörjarfrågor kring resa till alperna
Tillbaka
Topp