Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
Nybörjarhoj
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DanneL" data-source="post: 76083" data-attributes="member: 14928"><p>tjena! det beror ju på om man ska ha heldämpat eller hardtail. själv tycker jag konan i ditt fall låter sjystare! men om man ska ha en grym cykel som tål mycket beronde på vad man har i budget också så funkar nog kona roast eller scrap tror jag dom heter utmärkt! eller så kan du göra som jag titta runt och vänta och se och köp en riktigt värsting för en billig summa och renovera upp den. själv köpte jag en stinky för billigt pris med paj gaffel som han trodde skulle gå på ca 2 pap att lagga men med lite knoge och så gick det på 400! hehe men lycka till nu!! prova dig fram!</p><p></p><p>MVH Danne</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DanneL, post: 76083, member: 14928"] tjena! det beror ju på om man ska ha heldämpat eller hardtail. själv tycker jag konan i ditt fall låter sjystare! men om man ska ha en grym cykel som tål mycket beronde på vad man har i budget också så funkar nog kona roast eller scrap tror jag dom heter utmärkt! eller så kan du göra som jag titta runt och vänta och se och köp en riktigt värsting för en billig summa och renovera upp den. själv köpte jag en stinky för billigt pris med paj gaffel som han trodde skulle gå på ca 2 pap att lagga men med lite knoge och så gick det på 400! hehe men lycka till nu!! prova dig fram! MVH Danne [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
Nybörjarhoj
Tillbaka
Topp