Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Nyckelben
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Oskar_S" data-source="post: 78591" data-attributes="member: 15339"><p>vill absolut inte måla fan på väggen men har du otur o inte kan ta de lugnt så kan det ta många månader. </p><p>ja bröt ett efter en rejäl krasch, det tog ca ngn månad innan de va "ok" men säkert 6-7 mån innan ja kunde stryketräna fullt o bära tung ryggsäck vid t.ex. klättring utan o känna av skadan och eller få problem, om du nu håller på med sånt. till mig sa de först 4-6v, tjena... </p><p></p><p>felet jag gjorde var att jag jobbade i disken i kittelfjäll ett par veckor efteråt och tränade massa skit man inte ska. det lovar ja att man får sota för för de drar bara ut på läkeprocessen rejält. efter ett drygt halvår började brosket försvinna.</p><p></p><p>surf´s up! /oskar</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Oskar_S, post: 78591, member: 15339"] vill absolut inte måla fan på väggen men har du otur o inte kan ta de lugnt så kan det ta många månader. ja bröt ett efter en rejäl krasch, det tog ca ngn månad innan de va "ok" men säkert 6-7 mån innan ja kunde stryketräna fullt o bära tung ryggsäck vid t.ex. klättring utan o känna av skadan och eller få problem, om du nu håller på med sånt. till mig sa de först 4-6v, tjena... felet jag gjorde var att jag jobbade i disken i kittelfjäll ett par veckor efteråt och tränade massa skit man inte ska. det lovar ja att man får sota för för de drar bara ut på läkeprocessen rejält. efter ett drygt halvår började brosket försvinna. surf´s up! /oskar [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Nyckelben
Tillbaka
Topp