Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Nyinflyttad i Åre!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="L_Wikander" data-source="post: 563787" data-attributes="member: 70252"><p>Hej alla!</p><p></p><p>Var förbi på rekryteringsmässan igår och det var verkligen mycket folk. Vet inte riktigt vad man fick ut av den, förutom att se vad det finns för arbetsgivare, typ alla hotell söker ju säsonsarbetare till vintern. Och till de flesta kan man söka på internet. Ett tips är att gå in på Jobrapido.se och söka på lediga tjänster i Åre, där finns massor av jobb!</p><p></p><p>Under hösten vet jag inte riktigt hur det är, jag söker för fullt på caféer och restauranger, men vet inte riktigt hur det går. </p><p></p><p>Jag tror att det är ett plus att ha boende till vintern och att nämna det på jobbansökan, fick ett tips på mässan igår att om man söker till skistar och redan har eget boende hamnar man högre upp på listan!</p><p></p><p>Ha det toppen!</p><p></p><p>/ Lina</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="L_Wikander, post: 563787, member: 70252"] Hej alla! Var förbi på rekryteringsmässan igår och det var verkligen mycket folk. Vet inte riktigt vad man fick ut av den, förutom att se vad det finns för arbetsgivare, typ alla hotell söker ju säsonsarbetare till vintern. Och till de flesta kan man söka på internet. Ett tips är att gå in på Jobrapido.se och söka på lediga tjänster i Åre, där finns massor av jobb! Under hösten vet jag inte riktigt hur det är, jag söker för fullt på caféer och restauranger, men vet inte riktigt hur det går. Jag tror att det är ett plus att ha boende till vintern och att nämna det på jobbansökan, fick ett tips på mässan igår att om man söker till skistar och redan har eget boende hamnar man högre upp på listan! Ha det toppen! / Lina [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Nyinflyttad i Åre!
Tillbaka
Topp