Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Nyligen varit i St Anton?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Josslo" data-source="post: 160485" data-attributes="member: 39395"><p>Min bror säsongade i St.anton nu denna säsongen. han kom hem i veckan.</p><p>Han bodde på ett riktigt sjysst sälle på Alte Albergsstrasse....det är den gatan sog går rätt genom byn. den är väldigt trevlig och backnära att bo på. </p><p>Vad det gäller jobb så är det mkt hotelljobb såsom städare som eftertraktas mest därnere. Dock kan inte jag så mkt om detta men har lyssnat på en del som min bror har sagt.</p><p></p><p>Något som är bra är att dra ner tidigt under sommarn å fixa allt me jobb och boende personligt. Det gjorde min bror och hans kompisar o det funkade riktigt bra! good luck haj!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Josslo, post: 160485, member: 39395"] Min bror säsongade i St.anton nu denna säsongen. han kom hem i veckan. Han bodde på ett riktigt sjysst sälle på Alte Albergsstrasse....det är den gatan sog går rätt genom byn. den är väldigt trevlig och backnära att bo på. Vad det gäller jobb så är det mkt hotelljobb såsom städare som eftertraktas mest därnere. Dock kan inte jag så mkt om detta men har lyssnat på en del som min bror har sagt. Något som är bra är att dra ner tidigt under sommarn å fixa allt me jobb och boende personligt. Det gjorde min bror och hans kompisar o det funkade riktigt bra! good luck haj! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Nyligen varit i St Anton?
Tillbaka
Topp