Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Nystart för brädåkning - hjälp emottages tacksamt
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="heddalotta" data-source="post: 809463" data-attributes="member: 116266"><p>tack för råden. ska nog sikta mig in på en neversummer bräda. har läst och kollat runt en hel del. den verkar vara helrätt fast jag ska inte köpa den alltför lång. närmaste backe har möjlighet till puderåkning kanske 4-6 tillfällen under hela säsongen. men när man väl tar sig till ställen där det finns möjligheter vill man ju åka mycket.</p><p></p><p>då väntar jag med bootsen, då ingen har samma konstruktion som min har vad jag sett när jag kollat runt.</p><p>men någon annan kanske känner igen och vet att det finns någon som har. namnet är bortslitet också. attans. köpte -96 hehe..</p><p>den har remmar innaför inre fodret, snarare kardborreband, som man kan spänna fast, så sitter fötterna hur stabilt och bra som helst. jag har haft problem tidigare med att fötterna gliiiider upp när man gör långa svängar.</p><p>om man kör rensonemanget - smalare skor = mindre storlek = går ju inte.</p><p>mina vader är smala, så det är ett biologiskt fel på mig tyvärr <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>men jag hoppas att någon kanske känner igen boots konstruktionen?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="heddalotta, post: 809463, member: 116266"] tack för råden. ska nog sikta mig in på en neversummer bräda. har läst och kollat runt en hel del. den verkar vara helrätt fast jag ska inte köpa den alltför lång. närmaste backe har möjlighet till puderåkning kanske 4-6 tillfällen under hela säsongen. men när man väl tar sig till ställen där det finns möjligheter vill man ju åka mycket. då väntar jag med bootsen, då ingen har samma konstruktion som min har vad jag sett när jag kollat runt. men någon annan kanske känner igen och vet att det finns någon som har. namnet är bortslitet också. attans. köpte -96 hehe.. den har remmar innaför inre fodret, snarare kardborreband, som man kan spänna fast, så sitter fötterna hur stabilt och bra som helst. jag har haft problem tidigare med att fötterna gliiiider upp när man gör långa svängar. om man kör rensonemanget - smalare skor = mindre storlek = går ju inte. mina vader är smala, så det är ett biologiskt fel på mig tyvärr :) men jag hoppas att någon kanske känner igen boots konstruktionen? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Nystart för brädåkning - hjälp emottages tacksamt
Tillbaka
Topp