Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Nystart för brädåkning - hjälp emottages tacksamt
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SverigeTomten" data-source="post: 809626" data-attributes="member: 73999"><p>bindningen Union FORCE är nåt som du borde kolla in!</p><p>Jag har kört den med rails, puder, hopp, i pisten, i off-pisten och i boardercrossbanan och den har alltid levererat det bästa!</p><p></p><p>Checka in det bindningen:</p><p><a href="http://www.unionbindingcompany.com/product/snowboard-bindings/force" target="_blank">http://www.unionbindingcompany.com/product/snowboard-bindings/force</a></p><p></p><p>Bakkappan kommer högt upp och så är den inte så jobbigt vridstyv, utan den är lagom mjuk och följer med alla rörelser som du kan tänka dig göra i dina svängar. Jag körde med den bindningen i boardercross-sm och hade jag inte haft mina union force så skulle jag nog inte kommit på 6e plats (första sm dessutom).</p><p></p><p>Så vill du ha något som pallar och funkar verkligen att ha överallt så är den här bindningen valet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SverigeTomten, post: 809626, member: 73999"] bindningen Union FORCE är nåt som du borde kolla in! Jag har kört den med rails, puder, hopp, i pisten, i off-pisten och i boardercrossbanan och den har alltid levererat det bästa! Checka in det bindningen: [URL]http://www.unionbindingcompany.com/product/snowboard-bindings/force[/URL] Bakkappan kommer högt upp och så är den inte så jobbigt vridstyv, utan den är lagom mjuk och följer med alla rörelser som du kan tänka dig göra i dina svängar. Jag körde med den bindningen i boardercross-sm och hade jag inte haft mina union force så skulle jag nog inte kommit på 6e plats (första sm dessutom). Så vill du ha något som pallar och funkar verkligen att ha överallt så är den här bindningen valet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Nystart för brädåkning - hjälp emottages tacksamt
Tillbaka
Topp