Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Nystartat klädmärke, hoods & talltees
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mimipimi" data-source="post: 948249" data-attributes="member: 126493"><p>Oj va blandade åsikter. Ursäktar så mycket till crewet om jag har brytit mot regler, det var inte meningen. Är tbh rätt noob på den här sidan. Men Jag vill ha era åsikter om det här, och det är bara bra för mig att höra plus och minus. Är sjukt glad över att få respons. Det här är alltså en affärsidé som jag har, och just nu letar jag efter intresse. </p><p></p><p>Eftersom det inte finns överdrivet stort utbud på talltees och hoods så är det största anledningen till att jag vill göra det. Grejen med mitt märke är att det inte ska vara mainstream. Jag vill inte att mitt märke ska bli som de största märkena inom alpin sport ex. salomon, peak performance, billabong, u got me. Man kan ta vilka märken som helst. Det jag vill med mitt märke är inte bara att skapa kläder, utan en känsla.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mimipimi, post: 948249, member: 126493"] Oj va blandade åsikter. Ursäktar så mycket till crewet om jag har brytit mot regler, det var inte meningen. Är tbh rätt noob på den här sidan. Men Jag vill ha era åsikter om det här, och det är bara bra för mig att höra plus och minus. Är sjukt glad över att få respons. Det här är alltså en affärsidé som jag har, och just nu letar jag efter intresse. Eftersom det inte finns överdrivet stort utbud på talltees och hoods så är det största anledningen till att jag vill göra det. Grejen med mitt märke är att det inte ska vara mainstream. Jag vill inte att mitt märke ska bli som de största märkena inom alpin sport ex. salomon, peak performance, billabong, u got me. Man kan ta vilka märken som helst. Det jag vill med mitt märke är inte bara att skapa kläder, utan en känsla. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Nystartat klädmärke, hoods & talltees
Tillbaka
Topp