Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Nytt år i frankrike
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bauser" data-source="post: 1271255" data-attributes="member: 184295"><p>"Hi. Spending christmas in Courmayeur, 24 - 27/12. After that i travel down to Val Thorens. Is it possible to ski Augille du Midi? Valle Blanche? Missed it last time i was in Cham. I'm looking 4 a nice tour. I booked a hotel near the heli pad in Courmayeur, so that's a great option</p><p></p><p>Im also open for a tour with other friendly people if that would be an option." - letar efter tur. </p><p></p><p>Kommer även att åka ner emot Val Thorens 27 till andra i första. Mest snö där tror jag, måste kolla upp om det finns några åk där nere jag inte får missa, någon med koll på på området?</p><p></p><p>Blir att spendera nyår i Val thorens. Vet du några svenska arrangörer som är där nere, eller folk från sthlm? Funderar på att boka nån svit i centrum över nyår där. Finns en nu för 7 papp. PM om ni vill dela. Taxi lär vara uteslutet. Hamna i en grannby, så här sista minuten.</p><p></p><p>Tänkte först La Grave, men det verkar vara lite klent med snö. </p><p></p><p>Ha det fint </p><p></p><p>Mvh/Best regards </p><p>Kurre</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bauser, post: 1271255, member: 184295"] "Hi. Spending christmas in Courmayeur, 24 - 27/12. After that i travel down to Val Thorens. Is it possible to ski Augille du Midi? Valle Blanche? Missed it last time i was in Cham. I'm looking 4 a nice tour. I booked a hotel near the heli pad in Courmayeur, so that's a great option Im also open for a tour with other friendly people if that would be an option." - letar efter tur. Kommer även att åka ner emot Val Thorens 27 till andra i första. Mest snö där tror jag, måste kolla upp om det finns några åk där nere jag inte får missa, någon med koll på på området? Blir att spendera nyår i Val thorens. Vet du några svenska arrangörer som är där nere, eller folk från sthlm? Funderar på att boka nån svit i centrum över nyår där. Finns en nu för 7 papp. PM om ni vill dela. Taxi lär vara uteslutet. Hamna i en grannby, så här sista minuten. Tänkte först La Grave, men det verkar vara lite klent med snö. Ha det fint Mvh/Best regards Kurre [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Nytt år i frankrike
Tillbaka
Topp