Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
Nytt bakdrev/hjul eller framdrev?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Vibe" data-source="post: 801163" data-attributes="member: 92069"><p>Tjena! Jag kör BMX och har en haro x2 2010 med nya hjul och handtag. Men han som solde den hade hoppat sönder bakhjulet på ngt sätt så drevet och skit var paj så han bytte bakhjul med sin mongoose. Innan var det 9t och nu e det 12t... och fram så har jag 25t och då förstår ni ju att det ser rätt konstigt ut och det e alldeles för lätt att trampa... </p><p>så nu undrar jag ifall jag ska skita i hur det ser ut och köpa ett nytt framdrev som större eller om jag ska byta bakhjulet/drevet? och kan någon länka ngt billigt bakhjul eller ett billigt framdrev som passar min cykel. den väger ch 11,4 kg om ngn undrar också. </p><p>Tacksam för svar för behöver fixa det snabbt!</p><p></p><p>har postat detta på swebikers men får inget svar där</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vibe, post: 801163, member: 92069"] Tjena! Jag kör BMX och har en haro x2 2010 med nya hjul och handtag. Men han som solde den hade hoppat sönder bakhjulet på ngt sätt så drevet och skit var paj så han bytte bakhjul med sin mongoose. Innan var det 9t och nu e det 12t... och fram så har jag 25t och då förstår ni ju att det ser rätt konstigt ut och det e alldeles för lätt att trampa... så nu undrar jag ifall jag ska skita i hur det ser ut och köpa ett nytt framdrev som större eller om jag ska byta bakhjulet/drevet? och kan någon länka ngt billigt bakhjul eller ett billigt framdrev som passar min cykel. den väger ch 11,4 kg om ngn undrar också. Tacksam för svar för behöver fixa det snabbt! har postat detta på swebikers men får inget svar där [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
Nytt bakdrev/hjul eller framdrev?
Tillbaka
Topp