Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nytt från ATK, HY Free
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="termons" data-source="post: 1311518" data-attributes="member: 46857"><p>Ja helt klart intressant. Och de som har pengar kommer säkert att välja den före Shift i många fall. Men tycker ändå att man kan vänta lugnt på omdöme eller version 2 om man har ett fungerande set nu. 200g är för liten viktminskning.</p><p></p><p>Jag turar nuförtiden mest med start på över 2000 höjdmeter och då vill jag ha lätta grejor om jag skall gå över 400 fhm. Annars väljer jag alltid Shift med 2kg skida.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="termons, post: 1311518, member: 46857"] Ja helt klart intressant. Och de som har pengar kommer säkert att välja den före Shift i många fall. Men tycker ändå att man kan vänta lugnt på omdöme eller version 2 om man har ett fungerande set nu. 200g är för liten viktminskning. Jag turar nuförtiden mest med start på över 2000 höjdmeter och då vill jag ha lätta grejor om jag skall gå över 400 fhm. Annars väljer jag alltid Shift med 2kg skida. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nytt från ATK, HY Free
Tillbaka
Topp