Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nytt från ATK, HY Free
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fredrik-" data-source="post: 1311800" data-attributes="member: 190745"><p>Det är ju en design lösning med hög front som gör att man inte behöver göra något med bakdelen vid gå läget förutom hällyftare. Det är antagligen smart. </p><p></p><p>Det gör att man genom design får ett negativt läge om man vill samtidigt som man enkelt kan får till en normal lösning med en hällyftare. </p><p></p><p>Tvivlar på att de i första hand har tänkt att -18 är bra och designat en bindning efter det. Sen kanske -18 fungerar bra i bland.</p><p></p><p>Har pjäxor med bra gå utslag men jag använder alltid hällyftaren på mina bindningar och det är också så tävlingsbindningar fungerar så tvivlar väl lite på att det är så bra för någon med negativt lyft. Blir nog korta steg med alla konfigurationer med styva pjäxor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fredrik-, post: 1311800, member: 190745"] Det är ju en design lösning med hög front som gör att man inte behöver göra något med bakdelen vid gå läget förutom hällyftare. Det är antagligen smart. Det gör att man genom design får ett negativt läge om man vill samtidigt som man enkelt kan får till en normal lösning med en hällyftare. Tvivlar på att de i första hand har tänkt att -18 är bra och designat en bindning efter det. Sen kanske -18 fungerar bra i bland. Har pjäxor med bra gå utslag men jag använder alltid hällyftaren på mina bindningar och det är också så tävlingsbindningar fungerar så tvivlar väl lite på att det är så bra för någon med negativt lyft. Blir nog korta steg med alla konfigurationer med styva pjäxor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nytt från ATK, HY Free
Tillbaka
Topp