Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Nytt freestyle paket från USA !
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="delta" data-source="post: 897840" data-attributes="member: 80557"><p>:D vi älskar alla att spåra i köprådstrådarna, mitt bidrag:</p><p>jag modifierar o slänger in att anledningen att forum ägs av burton är att annars hade forum inte existerat idag, men att de hade schyssta tillgångar som var intressanta för big B. Dessutom som JakeB sa back then, bättre burton än ett skidföretag... iof forum som sub-brand till kissmark eller yonex kunde varit något i brist på något kinesiskt konglomerat som kunde styrt upp lite...</p><p></p><p></p><p>lätt, det strålas mer fred o kärlek bland/från freeskiers.</p><p>och snowboardtjejer har ofta mkt attityd mot omvärlden upplever jag det som.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="delta, post: 897840, member: 80557"] :D vi älskar alla att spåra i köprådstrådarna, mitt bidrag: jag modifierar o slänger in att anledningen att forum ägs av burton är att annars hade forum inte existerat idag, men att de hade schyssta tillgångar som var intressanta för big B. Dessutom som JakeB sa back then, bättre burton än ett skidföretag... iof forum som sub-brand till kissmark eller yonex kunde varit något i brist på något kinesiskt konglomerat som kunde styrt upp lite... lätt, det strålas mer fred o kärlek bland/från freeskiers. och snowboardtjejer har ofta mkt attityd mot omvärlden upplever jag det som. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Nytt freestyle paket från USA !
Tillbaka
Topp