Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Nytt jibb spel
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ASberg" data-source="post: 115955"><p>Frågan är inte om SSX on tour är bra utan va fan dom tänker på?</p><p>Alltså i ett arkad perspektiv och för dom som inte åker i vanliga fall så är det jätteroligt att göra alla dom här mongis tricken och att åka ned för racing backar.</p><p>Alltså så borde dom som gör spelet på EA Big typ aldrig stått på ett par skidor lr en snowboard eller varit seriösa i hur man ser på sporterna...till skillnad från Teamet som gjorde Amped så verkar dom vara helt jävla MAINSTREAM,ochdet är ett ord jag inte är förtjust i...</p><p>så vart fan ska alla seriösa åkare titta nånstans...Jibberish(döh)...Mosely(neh)...herman maier ski racing(!?)...amped 3(blir inga skidor där inte).</p><p></p><p>fan va arg jag blir....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ASberg, post: 115955"] Frågan är inte om SSX on tour är bra utan va fan dom tänker på? Alltså i ett arkad perspektiv och för dom som inte åker i vanliga fall så är det jätteroligt att göra alla dom här mongis tricken och att åka ned för racing backar. Alltså så borde dom som gör spelet på EA Big typ aldrig stått på ett par skidor lr en snowboard eller varit seriösa i hur man ser på sporterna...till skillnad från Teamet som gjorde Amped så verkar dom vara helt jävla MAINSTREAM,ochdet är ett ord jag inte är förtjust i... så vart fan ska alla seriösa åkare titta nånstans...Jibberish(döh)...Mosely(neh)...herman maier ski racing(!?)...amped 3(blir inga skidor där inte). fan va arg jag blir.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Nytt jibb spel
Tillbaka
Topp