Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Nytt jibb spel
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ASberg" data-source="post: 115959"><p>döh,gör dom "nya" seriösa tricken överhuvudtaget nånting bra?...knappast för det kommer ändå kännas SSX,vilket är exakt vad jag föraktar.Visst dom har en del "back-up" av en del företag(men vilket EA spel har inte det?),och visst dom har tagit in Anthony Boronowski som rådgivare samt att dom lovat en mer seriös inriktning...det kommer inte göra mycket enligt mig.men va man än säger så kommer det att sälja,varje spel-tidning kommer hylla det exakt som dom gör varje gång arkad inriktade spel kommer som en nostalgi trip till 80-talet.</p><p>kaxiga satar som andvänder svenska stoltheten The Hives också i soundtracket...börjar bli less på att klaga nu,verkar som det är det enda vi har så jag kommer antagligen spela det jag också hur mycket ja än skriver.</p><p>För övrigt så kan ni börja oroa er om Amped serien också som tagits över av 2K teamet då microsoft låtit frälsarna gå...och det ska också bli mer orealistiskt...suck</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ASberg, post: 115959"] döh,gör dom "nya" seriösa tricken överhuvudtaget nånting bra?...knappast för det kommer ändå kännas SSX,vilket är exakt vad jag föraktar.Visst dom har en del "back-up" av en del företag(men vilket EA spel har inte det?),och visst dom har tagit in Anthony Boronowski som rådgivare samt att dom lovat en mer seriös inriktning...det kommer inte göra mycket enligt mig.men va man än säger så kommer det att sälja,varje spel-tidning kommer hylla det exakt som dom gör varje gång arkad inriktade spel kommer som en nostalgi trip till 80-talet. kaxiga satar som andvänder svenska stoltheten The Hives också i soundtracket...börjar bli less på att klaga nu,verkar som det är det enda vi har så jag kommer antagligen spela det jag också hur mycket ja än skriver. För övrigt så kan ni börja oroa er om Amped serien också som tagits över av 2K teamet då microsoft låtit frälsarna gå...och det ska också bli mer orealistiskt...suck [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Nytt jibb spel
Tillbaka
Topp