Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Nytt skidställ, vilket är bäst?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jpu" data-source="post: 1207099" data-attributes="member: 78023"><p>Kan varmt rekommendera Elevenate. Kör deras Bec de Rosses jacka och byxa. Har två jackor för omväxling. Sjukt bra kvalitet och varit unik i backen senaste åren. Kör storlek Large som blir rymligt utan att bli bylsigt - är 185 och väger 80+</p><p>Tyvärr ur varumärkessynpunkt så har de börjat dyka upp på Stadium (ej Bec de Rosses dock) då de måste få upp volymerna. </p><p></p><p>Brukar köra med Devold Merionställ under samt en haglöfs strechfleece samt Komperdell ryggskydd. Funkar för mig ner till -10-15. Kallare än så kan det bli ett par fleeceshorts på benen och en puffjacka under. Just ja - kör alltid med ett par Craft windstopper Active Extreme för att skydda paketet...</p><p>Viktigast för mig är att inte frysa om hals och händer så bra buffar i halsen och avklippt buff under hjälmen vid kyla. Hestra army 3-finger värmer labbarna.</p><p></p><p>Best //JPU</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jpu, post: 1207099, member: 78023"] Kan varmt rekommendera Elevenate. Kör deras Bec de Rosses jacka och byxa. Har två jackor för omväxling. Sjukt bra kvalitet och varit unik i backen senaste åren. Kör storlek Large som blir rymligt utan att bli bylsigt - är 185 och väger 80+ Tyvärr ur varumärkessynpunkt så har de börjat dyka upp på Stadium (ej Bec de Rosses dock) då de måste få upp volymerna. Brukar köra med Devold Merionställ under samt en haglöfs strechfleece samt Komperdell ryggskydd. Funkar för mig ner till -10-15. Kallare än så kan det bli ett par fleeceshorts på benen och en puffjacka under. Just ja - kör alltid med ett par Craft windstopper Active Extreme för att skydda paketet... Viktigast för mig är att inte frysa om hals och händer så bra buffar i halsen och avklippt buff under hjälmen vid kyla. Hestra army 3-finger värmer labbarna. Best //JPU [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Nytt skidställ, vilket är bäst?
Tillbaka
Topp