Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Nytt skidställ, vilket är bäst?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AndersMalmberg1" data-source="post: 1207696" data-attributes="member: 159503"><p>självfallet, jag ville lägga mig på en lagom tekniks nivå . men självfallet är det main fabric denier jag lägger stor vikt vid, alltså 70D*140D klassen jag pratar om när jag nämner stellar. </p><p>men det är du säkert medveten om </p><p></p><p>stellars SEQ-Z650-3L – 3-ply, DWR-treated, 100% nylon. 166gr/sqm presterar lika bra jämfört med det tåligaste goretex ( enligt mig ) N80p 3L GORE-TEX® med GORE C-KNIT förutom att de har lite bättre ventilation i Goretex förvisso. </p><p></p><p>vad gäller ventilation tycker jag alla värden över 20 000 g/sqm i regel är jävligt över hypade då du i regel aldrig ska producera den mängden fukt. då har du inte tänkt igenom dina lager om du blir så fuktig.....</p><p></p><p>smaken är som baken antar jag</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AndersMalmberg1, post: 1207696, member: 159503"] självfallet, jag ville lägga mig på en lagom tekniks nivå . men självfallet är det main fabric denier jag lägger stor vikt vid, alltså 70D*140D klassen jag pratar om när jag nämner stellar. men det är du säkert medveten om stellars SEQ-Z650-3L – 3-ply, DWR-treated, 100% nylon. 166gr/sqm presterar lika bra jämfört med det tåligaste goretex ( enligt mig ) N80p 3L GORE-TEX® med GORE C-KNIT förutom att de har lite bättre ventilation i Goretex förvisso. vad gäller ventilation tycker jag alla värden över 20 000 g/sqm i regel är jävligt över hypade då du i regel aldrig ska producera den mängden fukt. då har du inte tänkt igenom dina lager om du blir så fuktig..... smaken är som baken antar jag [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Nytt skidställ, vilket är bäst?
Tillbaka
Topp