Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Nytt snowboardkit, nitro addict?+boots, bindning.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mcuz" data-source="post: 943353" data-attributes="member: 112196"><p>^ Skulle säga att 151cm är ganska kort för dig. Jag är 174cm och körde innan på en 152, mest pga av att det blev en hel del räcken förr. Nu kör jag på en 154 då jag precis som du inte är lika ung och dum längre (30år) och den är mer allround. Har haft en 157 när det va mer puder som gällde och den kändes absolut inte för lång. </p><p></p><p>Sen ska det ju sägas att min 154 faktiskt ligger något under min viktklass på 74kg.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mcuz, post: 943353, member: 112196"] ^ Skulle säga att 151cm är ganska kort för dig. Jag är 174cm och körde innan på en 152, mest pga av att det blev en hel del räcken förr. Nu kör jag på en 154 då jag precis som du inte är lika ung och dum längre (30år) och den är mer allround. Har haft en 157 när det va mer puder som gällde och den kändes absolut inte för lång. Sen ska det ju sägas att min 154 faktiskt ligger något under min viktklass på 74kg. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Nytt snowboardkit, nitro addict?+boots, bindning.
Tillbaka
Topp