Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nytt spänne Dalbello äldre modell? - Sökes -
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Willman" data-source="post: 1312134" data-attributes="member: 171281"><p>Hej,</p><p></p><p>Jag söker med ljus och lykta efter ett spänne till mina pjäxor Dalbello Krypton Fusion KR, ca 8 år gamla förvisso men bästa pjäxorna jag haft!</p><p></p><p>Alpingaraget kunde ej hjälpa mig.</p><p>Skiequipment.co.uk som har Dalbello reservdelar har inte exakt samma spänne och de föreslår ett men är samtidigt väldigt osäkra om den ens passar. Ca 550kr ink frakt spännet känns inte rimligt.</p><p></p><p>Har en gammal solomonpjäxa jag kan ta ifrån men osäker om det passar, frågar är bara hur man nitar fast det samt tar loss det från gamla pjäxan där spännet är nitat?</p><p>[ATTACH=full]36241[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Willman, post: 1312134, member: 171281"] Hej, Jag söker med ljus och lykta efter ett spänne till mina pjäxor Dalbello Krypton Fusion KR, ca 8 år gamla förvisso men bästa pjäxorna jag haft! Alpingaraget kunde ej hjälpa mig. Skiequipment.co.uk som har Dalbello reservdelar har inte exakt samma spänne och de föreslår ett men är samtidigt väldigt osäkra om den ens passar. Ca 550kr ink frakt spännet känns inte rimligt. Har en gammal solomonpjäxa jag kan ta ifrån men osäker om det passar, frågar är bara hur man nitar fast det samt tar loss det från gamla pjäxan där spännet är nitat? [ATTACH type="full" size="1155x2500"]36241[/ATTACH] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Nytt spänne Dalbello äldre modell? - Sökes -
Tillbaka
Topp