Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nytt svenskt skidmärke!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FF" data-source="post: 475783" data-attributes="member: 40931"><p>Jag anmäler mig frivillig att utprova hållbarheten på skidorna.</p><p></p><p>Har en stor verktygspark i närheten med både vedklyvar, jordfräsar och diverse andra doningar man kan försöka åka skidor på! Allt i vetenskapens namn.</p><p></p><p>Och för att kommentera de där "soul"-skidorna. Jag tycker det är kul med företagsamhet och skidtillverkning i liten skala. Så jag önskar er lycka till. Men jag tror ni kommer få svårt, om jag skall vara ärlig. Ni har nischat in er som en dyr skida med föga nyskapande design. Vem skall köpa skidan? Ja det finns en växande skara "nybörjare" som vill ut i offpisten och där kan ni säkert hitta kunder bland de medelålders med för mycket pengar som vill ha lite flashigare och ovanligare skidor än grannen med saaben. Så där kanske ni har en del att hämta. Men tänk på att era skidor kostar dubbelt så mycket som motsvarande skidor från de vanliga tillverkarna så se till att nischa in er försäljning till målgruppen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FF, post: 475783, member: 40931"] Jag anmäler mig frivillig att utprova hållbarheten på skidorna. Har en stor verktygspark i närheten med både vedklyvar, jordfräsar och diverse andra doningar man kan försöka åka skidor på! Allt i vetenskapens namn. Och för att kommentera de där "soul"-skidorna. Jag tycker det är kul med företagsamhet och skidtillverkning i liten skala. Så jag önskar er lycka till. Men jag tror ni kommer få svårt, om jag skall vara ärlig. Ni har nischat in er som en dyr skida med föga nyskapande design. Vem skall köpa skidan? Ja det finns en växande skara "nybörjare" som vill ut i offpisten och där kan ni säkert hitta kunder bland de medelålders med för mycket pengar som vill ha lite flashigare och ovanligare skidor än grannen med saaben. Så där kanske ni har en del att hämta. Men tänk på att era skidor kostar dubbelt så mycket som motsvarande skidor från de vanliga tillverkarna så se till att nischa in er försäljning till målgruppen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nytt svenskt skidmärke!
Tillbaka
Topp