Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nytt svenskt skidmärke!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KPD" data-source="post: 498883" data-attributes="member: 80161"><p>Sorry, har inga uppgifter om de röda skidorna alls :/ De försökte pracka på mig massa info-papper om deras skidor men de hade INGA papper på dessa röda skidor som inte heller ännu hunnit ut på hemsidan. Men de var iaf snäppet större än de svarta, inte mycket bredare, men bredare. </p><p></p><p>Var inte ute efter att köpa då jag redan har alldeles för mycket alpin utrustning hemma och därför har måtten fallit ur glömska. Ville bara försvara Soul lite i tråden när jag faktiskt har provat skidorna själv och var mycket positivt överraskad.</p><p></p><p>För den som vill veta mer om dessa "mystiska" röda skidorna eller har andra frågor kan säker få svar på dessa från Soul själva. Saxade nedanstående text från deras hemsida. </p><p></p><p>Köpa eller bara fråga något?</p><p></p><p>Martin Nilsson</p><p>0709-84 89 17</p><p>martin.stkomposit@telia.com</p><p></p><p>Kristian Nilsson</p><p>kristian@soulskis.com </p><p></p><p></p><p></p><p>Ser att klockan har blivit Julafton så får passa på att önska eder alla en riktigt god jul =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KPD, post: 498883, member: 80161"] Sorry, har inga uppgifter om de röda skidorna alls :/ De försökte pracka på mig massa info-papper om deras skidor men de hade INGA papper på dessa röda skidor som inte heller ännu hunnit ut på hemsidan. Men de var iaf snäppet större än de svarta, inte mycket bredare, men bredare. Var inte ute efter att köpa då jag redan har alldeles för mycket alpin utrustning hemma och därför har måtten fallit ur glömska. Ville bara försvara Soul lite i tråden när jag faktiskt har provat skidorna själv och var mycket positivt överraskad. För den som vill veta mer om dessa "mystiska" röda skidorna eller har andra frågor kan säker få svar på dessa från Soul själva. Saxade nedanstående text från deras hemsida. Köpa eller bara fråga något? Martin Nilsson 0709-84 89 17 martin.stkomposit@telia.com Kristian Nilsson kristian@soulskis.com Ser att klockan har blivit Julafton så får passa på att önska eder alla en riktigt god jul =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Nytt svenskt skidmärke!
Tillbaka
Topp