Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Nytt telemark gear, Fungerar detta?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bjaarne" data-source="post: 427512"><p>Tjenare! joo, jag åker bara Telemark och har även testat dina nya skidor. Jag tycker dom fungerade utmärkt lössö! Man fick verkligen det där "flowet" som iallafall jag eftersträvar. Lite bakåtlut och skiderna nästan åker av sig själva! i pisten fungerar dom helt okej också, men jag tycker att dom kan vara lite klumpiga, och lite svårare att få runt om man tex jämför med Head Monster som är en ganska liknande skida. men annars en jäkligt bra serie, Legend. jag är nästan övertygad att du kommer trivas med dina Legend.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bjaarne, post: 427512"] Tjenare! joo, jag åker bara Telemark och har även testat dina nya skidor. Jag tycker dom fungerade utmärkt lössö! Man fick verkligen det där "flowet" som iallafall jag eftersträvar. Lite bakåtlut och skiderna nästan åker av sig själva! i pisten fungerar dom helt okej också, men jag tycker att dom kan vara lite klumpiga, och lite svårare att få runt om man tex jämför med Head Monster som är en ganska liknande skida. men annars en jäkligt bra serie, Legend. jag är nästan övertygad att du kommer trivas med dina Legend. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Nytt telemark gear, Fungerar detta?
Tillbaka
Topp