Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Nytta me nöje!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Svarta_Faran" data-source="post: 22476" data-attributes="member: 13686"><p>Bäste herr Cliffjumper!</p><p></p><p>Har fått uppgifter att en av guiderna på SAR gick utöver sina befogenheter på förra resan. Kanske galluparna avslöjar mer än vad guiden ifråga någonsin kommer att erkänna...</p><p></p><p>Alltid kul att se att vanliga människor bidrar till samarbete över gränserna. Hur ställer du dig till det utökade samarbetet med t.e.x. Danmark?</p><p></p><p>Vill bara att du ska veta att SAC är lite hårigare!</p><p></p><p>Hörs Guldlock!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Svarta_Faran, post: 22476, member: 13686"] Bäste herr Cliffjumper! Har fått uppgifter att en av guiderna på SAR gick utöver sina befogenheter på förra resan. Kanske galluparna avslöjar mer än vad guiden ifråga någonsin kommer att erkänna... Alltid kul att se att vanliga människor bidrar till samarbete över gränserna. Hur ställer du dig till det utökade samarbetet med t.e.x. Danmark? Vill bara att du ska veta att SAC är lite hårigare! Hörs Guldlock! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Nytta me nöje!
Tillbaka
Topp