Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Oakley A Frame - Stora?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 222206" data-attributes="member: 46762"><p>Om du inte har ett rel. "ljust" spegelglas skulle inte jag säga att det är funktionellt. Black Iridium och Fire Iridium blir väldigt otrevliga om det blir molning eller mörkt. Du missar saker i terrängen och det kan bli farligt...</p><p></p><p>Persimmon är den lins som oftast följer med då du köper glajjerna, och den är väldigt allround, nästintill så att man klarar sig på den om man inte vill ha det lilla extra som en iridiumlins ger i sol eller en HI ger i mörker. Om du dock kan/tänker köpa ramen tillsammans med en lins och inte bara köper en vit ram med persimmon från sporthandlaren/optikern, då tycker jag att du skall ta en black/gold/fire-lins för solen, och en HI yellow för kvällsskidåkning och dagar med dålig sikt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 222206, member: 46762"] Om du inte har ett rel. "ljust" spegelglas skulle inte jag säga att det är funktionellt. Black Iridium och Fire Iridium blir väldigt otrevliga om det blir molning eller mörkt. Du missar saker i terrängen och det kan bli farligt... Persimmon är den lins som oftast följer med då du köper glajjerna, och den är väldigt allround, nästintill så att man klarar sig på den om man inte vill ha det lilla extra som en iridiumlins ger i sol eller en HI ger i mörker. Om du dock kan/tänker köpa ramen tillsammans med en lins och inte bara köper en vit ram med persimmon från sporthandlaren/optikern, då tycker jag att du skall ta en black/gold/fire-lins för solen, och en HI yellow för kvällsskidåkning och dagar med dålig sikt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Oakley A Frame - Stora?
Tillbaka
Topp