Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Oakley crowbar bytes-tråden!1
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eHogstrom" data-source="post: 603395" data-attributes="member: 76398"><p>Nu går jag officiellt ut med att jag måste varit cp i huvudet när jag skrev i den här tråden om att måla med sprayfärg. Skiten skulle nog mest troligt spricka. Vet inte vad jag tänkte riktigt.. Sry bout that. Men för att nu försöka återgärda det så går det att färga sina brillor på ett annat sätt.</p><p></p><p>[MEDIA=youtube]-yykaOBtN2o[/MEDIA]</p><p>På samma sätt som du kan färga kläder!</p><p></p><p>Osäker på om jag fuckade upp lr om färgen var oduglig för min del.</p><p>Körde med "Herdins Textile Colour - multi fibre -" just under kokningspunkten i 20min.</p><p>Varmen gör att porerna i plasten öppnas upp och färgen kan sticka fast. Du kan BARA färga mörkare (så om du har vita kan du göra i stortsett allt). Ju längre du har dom i, desto mörkare blir dom dessutom. Men mer än 20min ger inte.</p><p></p><p>Som sagt vet jag inte om jag ska skylla på mig lr färgen men detta är mitt slutresultat med Svart färg (Körde bara outriggers och dom var samma färg som ramen): <a href="http://www.imagehost.se/images/yr3gt0ap.jpg" target="_blank">http://www.imagehost.se/images/yr3gt0ap.jpg</a></p><p></p><p>Så, gå och förstör mammas kastruller nu</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eHogstrom, post: 603395, member: 76398"] Nu går jag officiellt ut med att jag måste varit cp i huvudet när jag skrev i den här tråden om att måla med sprayfärg. Skiten skulle nog mest troligt spricka. Vet inte vad jag tänkte riktigt.. Sry bout that. Men för att nu försöka återgärda det så går det att färga sina brillor på ett annat sätt. [MEDIA=youtube]-yykaOBtN2o[/MEDIA] På samma sätt som du kan färga kläder! Osäker på om jag fuckade upp lr om färgen var oduglig för min del. Körde med "Herdins Textile Colour - multi fibre -" just under kokningspunkten i 20min. Varmen gör att porerna i plasten öppnas upp och färgen kan sticka fast. Du kan BARA färga mörkare (så om du har vita kan du göra i stortsett allt). Ju längre du har dom i, desto mörkare blir dom dessutom. Men mer än 20min ger inte. Som sagt vet jag inte om jag ska skylla på mig lr färgen men detta är mitt slutresultat med Svart färg (Körde bara outriggers och dom var samma färg som ramen): [URL]http://www.imagehost.se/images/yr3gt0ap.jpg[/URL] Så, gå och förstör mammas kastruller nu [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Oakley crowbar bytes-tråden!1
Tillbaka
Topp