Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Oakley Crowbar lins
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Joseph_G" data-source="post: 476801" data-attributes="member: 68061"><p>Vad jag vet gör inte Oakley någon lins som heter White Iridium. Black Iridium tror jag emellertid att du kommer att uppleva något mörk i svenska förhållanden då ljusgenomsläppet endast ligger på 18%, vilket fodrar väldigt ljusa förhållanden för att lämpa sig bäst. </p><p></p><p>Då din skidåkning kommer att ta plats i både alperna och Sverige, föreslår jag att du väljer en lins med lite mer ljusgenomsläpp t ex Pink Irdium. </p><p></p><p>Avseende Crowbar som ram så sitter den bra på det flesta hjälmar och har ett föhållandevis stort synfält.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Joseph_G, post: 476801, member: 68061"] Vad jag vet gör inte Oakley någon lins som heter White Iridium. Black Iridium tror jag emellertid att du kommer att uppleva något mörk i svenska förhållanden då ljusgenomsläppet endast ligger på 18%, vilket fodrar väldigt ljusa förhållanden för att lämpa sig bäst. Då din skidåkning kommer att ta plats i både alperna och Sverige, föreslår jag att du väljer en lins med lite mer ljusgenomsläpp t ex Pink Irdium. Avseende Crowbar som ram så sitter den bra på det flesta hjälmar och har ett föhållandevis stort synfält. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Oakley Crowbar lins
Tillbaka
Topp