Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Oakley Flight Deck
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zerode" data-source="post: 1052767" data-attributes="member: 145112"><p>I mitt fall så är problemet det motsatta, ljuset har varit för dåligt. Jag har den rosa B32 Prizmlinsen och nu innan solen börjat skina som den skall så är de lite för mörka vid dåligt väder. </p><p>Så svårt att säga att de är revolutionerade vid flatljus än, men tycker att de är riktigt sköna, lite snällare än HiYellov linsen och lite ljusare än VR50 iridium som tidigare varit mina dåligtväderlinser. </p><p>Vet inte om det är en hype, men har precis köpt ett andra par FlightDeck, fick göra mig av med mina Airbrakes då de kändes sjukt små helt plötsligt. </p><p>Om de är värda 2000? Nja det är ett par skidglasögon, och 2000 är galet för det ändamålet, men de är prisvärda om man jämför med andra i samma storlek och stil. </p><p>Så köp.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zerode, post: 1052767, member: 145112"] I mitt fall så är problemet det motsatta, ljuset har varit för dåligt. Jag har den rosa B32 Prizmlinsen och nu innan solen börjat skina som den skall så är de lite för mörka vid dåligt väder. Så svårt att säga att de är revolutionerade vid flatljus än, men tycker att de är riktigt sköna, lite snällare än HiYellov linsen och lite ljusare än VR50 iridium som tidigare varit mina dåligtväderlinser. Vet inte om det är en hype, men har precis köpt ett andra par FlightDeck, fick göra mig av med mina Airbrakes då de kändes sjukt små helt plötsligt. Om de är värda 2000? Nja det är ett par skidglasögon, och 2000 är galet för det ändamålet, men de är prisvärda om man jämför med andra i samma storlek och stil. Så köp. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Oakley Flight Deck
Tillbaka
Topp