Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
oakley frogskin linser
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Koppelman" data-source="post: 456002" data-attributes="member: 57206"><p>Jag vet inget korrekt svar på frågan men när jag studerar mina känns det inte som att ramen skulle må bra av att jag på något sätt skulle försöka dra isär den eller trycka ut linserna. Ramen är gjord av hård plast, inte mjuk plast som på t.ex. ett par Crowbar vilket innebär att det inte är att rekommendera att dra i dom. </p><p>Dessutom om du skulle försöka trycka ut linsen skulle det innebära väldigt fula fettfläckar som blir ytterst svåra att få bort och mycket möjligt att lins inklusive ram går sönder.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Koppelman, post: 456002, member: 57206"] Jag vet inget korrekt svar på frågan men när jag studerar mina känns det inte som att ramen skulle må bra av att jag på något sätt skulle försöka dra isär den eller trycka ut linserna. Ramen är gjord av hård plast, inte mjuk plast som på t.ex. ett par Crowbar vilket innebär att det inte är att rekommendera att dra i dom. Dessutom om du skulle försöka trycka ut linsen skulle det innebära väldigt fula fettfläckar som blir ytterst svåra att få bort och mycket möjligt att lins inklusive ram går sönder. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
oakley frogskin linser
Tillbaka
Topp