Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Oakley goggles/linser
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="osc" data-source="post: 148599" data-attributes="member: 50323"><p>synfältet är ganska lika kanske ett litet övertag för crowbar. det känns som om crowbar borde passa bättre till G10:an då den är lite bredare. jag har ett par crowbar och de passar riktigt bra till min pro tec ace hjälm. jag har firelinsen på mina och den är ruskigt bra. fire släpper exempelvis igenom 16% av ljuset och black iridium 18%. men köper du fire eller black så måste du nog ha en till lins att byta till eller ett till par goggles, vid elljus ser man inte speciell mycket. jag har ett par a-frame med den gula linsen till det och komtrasten blir väldigt bra vid dåliga ljusförhållanden med den. om du bara tänker köpa en lins och inte bara åker i solsken så bör du kanske köpa någon ljusare lins istället.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="osc, post: 148599, member: 50323"] synfältet är ganska lika kanske ett litet övertag för crowbar. det känns som om crowbar borde passa bättre till G10:an då den är lite bredare. jag har ett par crowbar och de passar riktigt bra till min pro tec ace hjälm. jag har firelinsen på mina och den är ruskigt bra. fire släpper exempelvis igenom 16% av ljuset och black iridium 18%. men köper du fire eller black så måste du nog ha en till lins att byta till eller ett till par goggles, vid elljus ser man inte speciell mycket. jag har ett par a-frame med den gula linsen till det och komtrasten blir väldigt bra vid dåliga ljusförhållanden med den. om du bara tänker köpa en lins och inte bara åker i solsken så bör du kanske köpa någon ljusare lins istället. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Oakley goggles/linser
Tillbaka
Topp