Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Oakley goggles/linser
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 148603" data-attributes="member: 46762"><p>Wisdom MÅSTE du ha helmet strap till om du inte vill ha bandet innaför... jag har HS på mina och du kan kolla på min bild hur det ser ut. Gå in i fotoalbumet och klicka för förstoring. Man ser väldigt bra hur HS fungerar, du kan ju tänka dig, om jag hade haft kvar originalbanden som är böjda innåt för att smita åt runt en mössa, hur det hade sett ut...</p><p>Du kan även se hur absurd jäkla fräscha fire-linserna är... </p><p>Men som tidigare nämnt så måste du ha ett par andra linser att byta mot, jag har kvar mina original-linser, dvs. Persimmon, vilka är tokgrymma! Annars är VR28 jäkligt bra allround har jag för mig, typ som Persimmon dock lite mörkare och med uns av spegel. Dock jäkligt osäker på att dom heter så, men jag tror det... Kolla på dom iaf.!</p><p></p><p>Du kan ju kolla på passningen också, G10 och Fuse borde väl inte vara så annorlunda i passform för ansiktet... SOm du ser så sluter det jäkligt tätt längst upp, men på sidorna så är det lite tomt, glajjerna är lite korta typ. </p><p></p><p>Black Iridium har långt ifrån samma tydliga spegeleffekt som Fire har, men är även den en sjuhelsikes lins, var dock jäkligt försiktig med hur du behandlar Oakley-linser, man måste vara jäkligt lätt på handen när man byter linser så att man inte förstör dom!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 148603, member: 46762"] Wisdom MÅSTE du ha helmet strap till om du inte vill ha bandet innaför... jag har HS på mina och du kan kolla på min bild hur det ser ut. Gå in i fotoalbumet och klicka för förstoring. Man ser väldigt bra hur HS fungerar, du kan ju tänka dig, om jag hade haft kvar originalbanden som är böjda innåt för att smita åt runt en mössa, hur det hade sett ut... Du kan även se hur absurd jäkla fräscha fire-linserna är... Men som tidigare nämnt så måste du ha ett par andra linser att byta mot, jag har kvar mina original-linser, dvs. Persimmon, vilka är tokgrymma! Annars är VR28 jäkligt bra allround har jag för mig, typ som Persimmon dock lite mörkare och med uns av spegel. Dock jäkligt osäker på att dom heter så, men jag tror det... Kolla på dom iaf.! Du kan ju kolla på passningen också, G10 och Fuse borde väl inte vara så annorlunda i passform för ansiktet... SOm du ser så sluter det jäkligt tätt längst upp, men på sidorna så är det lite tomt, glajjerna är lite korta typ. Black Iridium har långt ifrån samma tydliga spegeleffekt som Fire har, men är även den en sjuhelsikes lins, var dock jäkligt försiktig med hur du behandlar Oakley-linser, man måste vara jäkligt lätt på handen när man byter linser så att man inte förstör dom! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Oakley goggles/linser
Tillbaka
Topp